Iluzja w małym biurze
Aranżacje
Fototapeta. Niegdyś symbol kiczu, dziś jedno z najczęściej stosowanych rozwiązań. Dlaczego warto udekorować nią małe, a czasem zbyt duże biuro?
czytaj więcej >Aranżacje
Fototapeta. Niegdyś symbol kiczu, dziś jedno z najczęściej stosowanych rozwiązań. Dlaczego warto udekorować nią małe, a czasem zbyt duże biuro?
czytaj więcej >Komfortowe biuro pomaga przedsiębiorcom przyciągać utalentowanych pracowników. Okazuje się, że atrakcyjna przestrzeń może być dla młodych osób kluczowym kryterium wyboru pracy, a do tego zwiększa ich produktywność.
czytaj więcej >Praca
Błogi stan urlopowego wypoczynku i... telefon od pracodawcy, który nakazuje powrót do biura. Czy pracownik musi na to przystać?
czytaj więcej >Aranżacje
Xplan wykonał aranżację biura firmy Telwa Group Trading – dystrybutora herbaty, kawy i ekspresów do kawy. Siedziba spółki ma 234 mkw. powierzchni.
czytaj więcej >Dbanie o zdrowie, kondycję fizyczną i odpowiednią dietę stało się trendem. Coraz większą uwagę do zdrowego stylu życia przywiązują zapracowani Polacy. Czego zatem oczekuję od swoich pracodawców?
czytaj więcej >Praca
Letnie miesiące dla studentów są najlepszym czasem na praktyki i staże, pozwalające zadbać o karierę i zdobyć nowe umiejętności, tym bardziej, że 70 proc. studentów uważa, że uczelnie nie przygotowują ich wystarczająco dobrze do poszukiwania pracy.
czytaj więcej >Z punktu widzenia
Firmy, których praca opiera się na kreatywnej współpracy zespołu wolą pracować w kameralnych biurowcach. Korporacje częściej wprowadzają się do wieżowców.
czytaj więcej >Aranżacje
Producent mebli biurowych Kinnarps powiększył ofertę o około 30 produktów. Przygotowane nowości z pewnością uczynią pracę prostszą i przyjemniejszą. Prezentujemy wybrane modele.
czytaj więcej >W Poznaniu przy ul. Krysiewicza 9 GN Group realizuje obiekt biurowy klasy A, który wyróżnia się ofertą nie najmu, lecz kupna powierzchni biurowej. Dlaczego inwestor obrał taką właśnie strategię? Z czym zakup biura wiąże się dla przedsiębiorcy?
czytaj więcej >Światowy rynek business intelligence wart jest ponad 14 mld dolarów i nadal bardzo szybko się rozwija – również w Polsce.
czytaj więcej >