Kontor logoUNIMOR Development S.A. logoINTERBIURO logoArchicom logoINTER-BUD logoFYI Commercial Consulting logoTétris Poland logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoPodium Investment logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoSpectra Development logoARTSERVIS sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoCity Space logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoCOTEX Office Centre logoDEVCO Sp. z.o.o. logoAluprof S.A. logoBusiness House logoHAVRE Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoAgrobex Sp. z o.o. logoTorus logoVastint Poland Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoOlivia Business Centre logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoNowy Styl Group logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Biuro na pokaz

Artykuł

|
Biuro pokazowe w biurowcu Quadro Office
Przykład biura pokazowego zaaranżowanego w Quadro Office
W nowych biurowcach często powstają lokale pokazowe. Jaki jest cel aranżowania tego typu powierzchni i w jaki sposób służą one przyszłym najemcom?

Wyobraźmy sobie taki scenariusz: postanowiłeś wynająć lub kupić lokal w biurowcu. Jest on oddany w standardzie deweloperskim. Wchodzisz do niego i zastanawiasz się jak można urządzić tę przestrzeń. Niestety nie potrafisz sobie wyobrazić jakie możliwości drzemią w tej powierzchni. Pomocą w takim przypadku są biura pokazowe, które pomagają zwizualizować sobie przyszłą siedzibę firmy.

Lokal pokazowy to narzędzie marketingu

Biuro pokazowe to jedno z narzędzi marketingowych w budynkach biurowych. Klienci chętnie oglądają wizualizacje nieruchomości na zdjęciach i filmach. Mówi się, że żyjemy obecnie w kulturze obrazkowej i nawet dobre marketingowe opisy nie są w stanie zastąpić obrazu. W epoce mediów społecznościowych i wszechobecnej szybkiej informacji ważne jest to, by ekspresowo i w ciekawy sposób przedstawić swój produkt. Z tego powodu w folderach reklamowych, na bilbordach czy stronach Internetowych biurowców znajdują się wysokiej jakości filmy czy zdjęcia. Przykuwają one wzrok i zostają w pamięci oglądającego. Potencjalny najemca przed zainwestowaniem w dany lokal chętnie ogląda wizualizację nieruchomości przedstawioną za pomocą fotografii. Równie, a nawet bardziej zachęcająca dla niego może być możliwość zobaczenia biura „w realu”. Taka opcja stanowi źródło wiedzy na temat danego lokalu. Potencjalny nabywca jeszcze lepiej może ocenić daną nieruchomość, gdy zostanie mu ona przedstawiona w pełnej krasie, tj. z przykładowym wyposażeniem. Tego typu możliwość jest atrakcyjna dla klienta, ponieważ stwarza mu szansę zobaczenia „na żywo” lokalu, który zamierza kupić. 

Cele biura pokazowego

Biuro pokazowe pozwala zaprezentować przykładowe zagospodarowanie przestrzeni, którą zamierzamy kupić lub wynająć. Taka prezentacja działa na wyobraźnię nabywcy, prezentuje możliwości danego obiektu oraz sposoby efektywnego wykorzystania jego powierzchni. Pozwala ona także poznać te cechy biura, których na podstawie zdjęć czy wizualizacji nie jesteśmy w stanie ocenić jak np. wielkość okien i ilość światła, która przez nie wpada. Możliwość obejrzenia biura pokazowego zwiększa także poczucie bezpieczeństwa klienta. Dzięki niemu każdy, kto będzie chciał ulokować swoje pieniądze w danym obiekcie będzie miał poczucie, że wie, za co zamierza zapłacić.

  • 1
  • 2

0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra