Bałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoSpectra Development logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoOlivia Business Centre logoHAVRE Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoTétris Poland logoPodium Investment logoUNIMOR Development S.A. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoArchicom logoFYI Commercial Consulting logoBusiness House logoINTER-BUD logoTorus logoVastint Poland Sp. z o.o. logoCity Space logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoINTERBIURO logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoKontor logoVantage Development S.A. logoCOTEX Office Centre logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoARTSERVIS sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

ŁSSE jedną z najlepszych stref ekonomicznych na świecie

Magazyn fDi opublikował ranking Digital Marketing Awards 2012, w którym Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna została uznana za najlepszą w Europie i czwartą najlepszą na świecie.

fDi Magazine, należący do Grupy Financial Times, opublikował ranking Digital Marketing Awards 2012. Jurorzy oceniali wykorzystanie marketingu, strategii i innowacji internetowych w celu zachęcenia potencjalnych inwestorów przez poszczególne miasta, kraje, regiony czy strefy ekonomiczne. Przeanalizowali z tego względu ich strony internetowe, aktywność w social media oraz innowacyjne rozwiązania w obszarze marketingu internetowego.

W kategorii stref ekonomicznych bardzo wysoko uplasowała się Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna. Zdobyła 1 miejsce w Europie i 4 na świecie. Pierwsze trzy miejsca zajęte zostały przez Ras Al Khaimah Free Trade Zone w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Daegu Gyeongbuk Free Economic Zone w Korei Południowej i Ohio Aerospace Hub w Stanach Zjednoczonych. Piąte miejsce zajęła litewska strefa Klaipeda Free Economic Zone.

ŁSSE zachęciła jurorów m.in. przebudową swojej strony głównej, uruchomieniem interaktywnej mapy terenów inwestycyjnych ŁSSE oraz stworzeniem serwisu pośrednictwa nieruchomości poza ŁSSE. Innymi atutami strefy jest strona internetowa związana z kampanią unijną „Łódzkie – Strefa Biznesu Szyta na Miarę” z wykorzystaniem QR kodu oraz rozbudowana komunikacja w ramach social media. W mediach ukazało się również wiele artykułów o ŁSSE, a ekwiwalent reklamowy wyniósł 2,7 mln zł po trzech kwartałach, czyli czterokrotnie więcej niż roczne nakłady na PR, marketing i reklamę. Jurorzy docenili także newsletter, wykorzystanie technologii 3D w dotykowym infokiosku oraz użycie materiałów video podczas promocji.

Raport w wersji PDF znajduje się poniżej.


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra