Forbo pod logo

Krakowskie korporacje w czasie ŚDM

Luxoft postanowił w nietypowy sposób przywitać setki tysięcy gości podczas ŚDM (fot. Linkleaders)
Citylighty firmy Amway skierowane do obcokrajowców odwiedzających Kraków podczas ŚDM (fot. Linkleaders)
Trwa podsumowywanie ŚDM, które były dużym wydarzeniem w Polsce. Jak w tym czasie radziły sobie krakowskie korporacje? Czym zaskoczyły zagranicznych gości?

W mediach obserwujemy liczne podsumowania zakończonych w niedzielę Światowych Dni Młodzieży w Polsce. Wydarzenie to przyciągnęło do Krakowa wielu ludzi z całego świata. Jeszcze przed ich przyjazdem było wiele obaw związanych z funkcjonowaniem miasta w tym czasie. Wśród nich pojawiały się także te związane z funkcjonowaniem firm IT/SSC/BPO. Na szczęście podczas trwania ŚDM praca Krakowskich korporacji nie została sparaliżowana. Z punktu widzenia utrzymania ciągłości biznesu, to był ważny test dla Krakowa. Na dzień dzisiejszy, możemy mówić o dużym sukcesie. Nie dotarła do nas ani jedna negatywna ani nawet potencjalnie niepokojąca informacja - poinformował PAP Łukasz Cioch, dyrektor ds. publicznych Stowarzyszenia ASPIRE, które zrzesza największe firmy sektora IT/SSC/BPO.

 

Co więcej, pracownicy z niektórych korporacji postanowili pozytywnie zaskoczyć zagranicznych gości przybyłych do Krakowa. „Welcomes You To Krakow” - taki napis witał osoby przejeżdżające przez al. Bora-Komorowskiego. Został on utworzony z setek żółtych samoprzylepnych karteczek. Powitanie zawisło w oknach na 5 i 6 piętrze biurowca Quattro Five. Jest ono spontaniczną akcją firmy Luxoft. Miejsce, w którym zawisnął powitalny napis jest ważnym punktem komunikacyjnym miasta, dzięki czemu wielu ludzi mogło się z nim zapoznać. – W naszym biurze pracują reprezentanci 25 narodowości. Wielokulturowość i otwartość, charakterystyczne dla ŚDM, to dla nas istotna część życia. Sami codziennie przekonujemy się, że w Krakowie warto pracować, żyć i się bawić. Chcemy zostawić w oczach gości, wraz z innymi mieszkańcami, dobry obraz gościnnego miasta – czytamy w wypowiedzi Łukasza Macudy, dyrektora regionalnego Luxoft w Krakowie, zamieszczonej na stronie lovekrakow.pl.

 

Światowe Dni Młodzieży postanowiła wykorzystać także firma Amway Business Centre Europe. Kampania „Why not stay? Find job that inspires” zachęcała przyjezdnych do podjęcia pracy w Polsce. Z gośćmi ŚDM firma komunikowała się za pomocą plakatów, które pojawiły się w 10 punktach Krakowa. Amway poszukuje pracowników ze znajomością jednego z kilkunastu języków obcych, dlatego hasło kampanii zachęcało obcokrajowców do pozostania w Polsce i pracy w krakowskim ośrodku firmy.

 

Kraków znajduje się w pierwszej dziesiątce rankingu Tholons Top 100 Outsourcing Destinations, który prezentuje najbardziej atrakcyjne lokalizacje dla branży SSC/BPO oraz IT Outsourcing. Nie dziwi zatem fakt, że tutejsze korporacje zachęcają do podjęcia w nich pracy.  

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra