Forbo pod logo

Biurowiec z miłym słowem

ASTORIA Premium Offices
ASTORIA Premium Offices
ASTORIA Premium Offices to kolejny warszawski biurowiec, który wykorzystuje fasadę do komunikacji z przechodniami. Z gloriety do warszawiaków docierają takie komunikaty jak np. Uśmiechnij się, to będzie dobry wtorek! czy Ależ dzisiaj mroźno!

Krótkie, pozytywne hasła skierowane do przechodniów wyświetla multimedialny ekran gloriety wieńczącej ostatnie piętro ASTORIA Premium Offices przy ulicy Przeskok 2.

 

Naszym celem jest wprowadzenie pozytywnego akcentu do centrum miasta i nawiązanie dialogu z przechodniami, zaskakując ich komunikatami wywołującymi uśmiech. Zależy nam na tym, żeby ASTORIA była atrakcyjną przestrzenią nie tylko dla najemców, ale także dla warszawiaków. Własna, unikalna tożsamość i działania angażujące lokalną społeczność to, obok zielonego certyfikatu, prestiżowej lokalizacji czy eleganckiej fasady, wyróżniki tej inwestycji – mówi Barbara Harrer, Dyrektor Projektu ASTORIA Premium Offices.

 

Dotychczas ekran wykorzystywany był głównie do komunikacji z potencjalnymi klientami. Jednak teraz, gdy do ASTORII wprowadziły się już pierwsze firmy to ekran stał się narzędziem komunikacji z mieszkańcami Warszawy i turystami codziennie zaskakując ich nowymi komunikatami. 

 

ASTORIA oferuje ponad 18 000 mkw. powierzchni biurowej i 900 mkw. powierzchni handlowej. Generalnym wykonawcą projektu jest STRABAG sp. z o.o. W procesie pozyskiwania najemców uczestniczy firma doradcza Colliers International, wyłączny agent odpowiedzialny za wynajem biurowca.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra