Dom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoNowy Styl Group logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoTorus logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoBusiness House logoSpectra Development logoForbo Flooring Systems Polska logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoVantage Development S.A. logoTétris Poland logoVastint Poland Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoArchicom logoDEVCO Sp. z.o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoINTERBIURO logoARTSERVIS sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoCity Space logoAgrobex Sp. z o.o. logoKontor logoPorto Office A Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoCOTEX Office Centre logoPodium Investment logoUNIMOR Development S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoINTER-BUD logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Pora na transformację w branży nieruchomości

fot. pixabay.com
fot. pixabay.com
The Heart wspólnie z JLL, EY i Ghelamco uruchamia Program Real Estate Tech.

Europejskie centrum współpracy korporacji i startupów The Heart uruchamia międzynarodowy program Real Estate Tech. Partnerami inicjatywy są JLL, EY i Ghelamco. Ma ona na celu połączenie gotowych do skalowania startupów zmieniających rynek nieruchomości komercyjnych oraz dużych firm działających w tym obszarze. Rezultatem ma być zbudowanie międzynarodowej społeczności innowatorów obszaru PropTech, którzy wspólnie definiują główne wyzwania branży i realizują pionierskie wdrożenia nowych technologii. 

Roczny program zostanie uruchomiony w I kw. 2018 r. i będzie podzielony na trzy obszary specjalistyczne: cyberbezpieczeństwo i prywatność, sztuczna inteligencja oraz human experience w branży nieruchomości. Spotkania korporacji i startupów w ramach programu The Heart zorganizuje w Londynie, Warszawie i Dubaju.

Nieruchomości komercyjne, takie jak biura czy sklepy, przechodzą cyfrową transformację. Dzięki zastosowaniu technologii możliwe jest obniżenie kosztów, zwiększenie wydajności oraz stworzenie nowych i lepszych doświadczeń zarówno klientów i pracowników – mówi Tomasz Rudolf, prezes The Heart.

Zmieniamy naszą działalność wykorzystując dane i technologie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i ich doświadczenia związane z wynajmem, kupnem czy sprzedażą nieruchomości. Praca, którą wykonujemy wspólnie z The Heart jest jedną z wielu strategicznych inicjatyw, w które angażujemy się na szczeblu międzynarodowym. Program, który uruchamiamy, będzie napędzał transformację w branży nieruchomości na większą skalę. Z niecierpliwością oczekujemy na to, w jaki sposób my i ostatecznie nasi klienci, będziemy mogli czerpać korzyści z pracy ramię w ramię z nową generacją innowatorów technologicznych – komentuje Michael Ewert, szef działu Business Intelligence w firmie JLL.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra