Kalwaryjska 33

Czytaj więcej … w biurze

|
Malta Office w Poznaniu - jeden z dwóch pierwszych biurowców, w których EPP rozpoczęło akcję "Bierz i czytaj"źródło: materiały prasowe partnera
EPP w ramach programu dla najemców rozpoczęła akcję „Bierz i czytaj” w biurowcach Park Rozwoju w Warszawie i Malta Office w Poznaniu. Akcja ma promować czytanie książek wśród pracowników.

Firma wprowadziła zupełnie nowy rodzaj benefitu pracowniczego. Od stycznia tego roku w poznańskim i warszawskim kompleksie firmy EPP udostępniono regały z książkami, które każdy z pracowników może sobie wypożyczyć do domu. Oferta biurowych bibliotek jest bardzo bogata, nie brak tam bestsellerów literatury oraz nowości czytelniczych. Co tydzień do końca akcji, która przypada na połowę lutego, do biur dostarczane będą nowe tytuły.

Po Parku Rozwoju i Malta Office inicjatywa ma być kontynuowana w kolejnych kompleksach biurowych zarządzanych przez EPP. Partnerem akcji promowania czytelnictwa wśród pracowników biur jest Biblioteczka.net.

Celem Biblioteczka.net, poza promocją czytania książek, jest integracja pracowników poprzez literaturę, oraz dostarczenie im wartościowych treści, zarówno rozrywkowych, jak i z zakresów zawodowych, które mogą ich interesować z uwagi na branże, w jakiej pracują – mówi Michał Michalski z Biblioteczka.net.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najemców w naszych biurowcach, realizujemy szereg wydarzeń i zapewniamy udogodnienia dla pracowników. Akcja „Bierz i czytaj” idealnie wpisuje się w nasz program z racji tego, że książki to nie tylko forma rozrywki, ale także źródło wiedzy. Przekazujemy je do rąk pracowników, aby mogli cieszyć się nimi w domowym zaciszu – wyjaśnia Sylwia Piechnik, Head of Office Leasing w EPP.

 

EPP to największy w Polsce właściciel centrów handlowych (pod względem powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 25 projektów handlowych, 6 biurowych i jeden wielofunkcyjny. Łączna wartość posiadanych 32 obiektów wynosi 2,6 mld euro, a ich powierzchnia najmu to ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych pod względem potencjału wzrostu i popytu konsumenckiego polskich miastach.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra